وبلاگ
$ وبلاگ طرفداران زد بازي $
$ وبلاگ طرفداران زد بازي $
همه چيز درباره زد بازي
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:, توسط كسري كاظمي |


Mehrad Hidden:
تار شدی تا شاید از تو صحنه محو شی
بام بودی تا آخر از تو دره پرت شی
آروم آروم آروم
آروم آروم آروم
رفتم با باد و بارون
پس...

بخند مصنوعی
حتی اگه هست زوری
آره با من
آره با من

هم رنگ من بودی
آروم و سرد بودی
با یه باور

با تو خاطره ام رو داشتم
صحنه ها رو کاشتم
حتی وقتی دوستات
بد ما رو خواستن

ساعت هامون رو میشکونیم
سرعت نور رو می دونیم
میشکونیم کهکشون فاصله ی بین ما رو
طلوع ما، غروب ما شد
خواب نمون، آرزومون دروغه پاشو
رابطه رو جوییدیم تا ملکول هاش رو
چیز جدیدی نمیاد تو روز ماتُ...

بخند مصنوعی
وانمود کن مست بودی
حتی اگه هست دوری

همرنگ من بودی
آروم و سرد بودی
با یه باور

با تو خاطره ام رو داشتم
صحنه ها رو کاشتم
حتی وقتی دوستات
بد ما رو خواستن

جمله ها رو ساختم
آدمها رو باختم
حتی وقتی رفتی
رد پات رو خواستم

Sijal

رد پات رو خواستم
می خوام همینجا واستم
بیا
کمه راه تو تا من
بیا
بیا

چشای داغونت خوب یادم میاد
وقتی با همه ۲ تا بودن، با من زیاد
می کشیدیم هم رو مثل پاکت سیگار
هیچ وقت نمی شدیم ما با ساعت بیدار
وقتی حالم بد بود، شونه ی لاغرت
می دونستم واسم خونه ی آخره
می افتادم رو اون گوشه ی دامنت
دنیا وایمیستاد با هرچی روزه و ساعته
حرف تو یا حرف من ؟
خنده تو به اخم من
اولا خوب آخر
مثل لخته خون تو رگ هم
کلی حرف پشتمون
دنیا کردیم پشت به اون
انگشتمون می رفت بالا، با هم می دادیم فحش به اون!
حالا می دیم فحش به هم
صورتت، جا مشت من
پشت در صدات می کردم: بیا بیرون خوشگلم
یادت رفته من کیم؟؟
یادت رفته من چیم؟؟
شدیم ۲ نفر که توی خواب هم هم غریبه ان....
منبع:shamsgod
Hidden

[Bridge]
چشمام بستس
حرفا تو می بینم
آسمون میشم
ابرا رو می گیرم

(B/W Bridge)
با تو خاطره ام رو داشتم
صحنه ها رو کاشتم
حتی وقتی دوستات
بد ما رو خواستن

جمله ها رو ساختم
آدمها رو باختم
حتی وقتی رفتی
رد پات رو خواستم
منبع : shamsgod
[Chorus]
با تو خاطره ام رو داشتم
صحنه ها رو کاشتم
حتی وقتی دوستات
بد ما رو خواستن

جمله ها رو ساختم
آدمها رو باختم
حتی وقتی رفتی
رد پات رو خواستم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.


ساعت فلش


بزرگترين مرجع کد آهنگ

انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس